Jag har börjat med något sjukt trevligt, stimulerande, avslappnande, roligt, fint, tidsfördrivande.
Jag ritar zentangles, "ursäkta vad då?" säger ni..
"Doodling" säger jag..
"Va?" säger ni..
"Mönster, klotter" säger jag och visar..
ni som följer mig på Instagram har redan sett den här.. men det är den jag är mest nöjd med hittills!!
man behöver inte så mycket "Utrustning", en penna (jag föredrar en smal svart tuschpenna), lite papper och notoriskt klottrande under många år ;) 
Nä det sista tror jag att man klarar sig utan!
Sen är det bara att rita på, doodla, tangla eller vad man nu vill kalla det!

Det finns massa inspiration på nätet också såklart, jag har även laddat hem en app i telefonen med mönster men det är väl kanske lite överkurs. annars är det bara att klottra på och känna sig för!!
 
There is more to come!!
 
Puss

Kommentera

Publiceras ej