Idag har jag grejat med det jag tycker är tråkigast i hela världen!! 
Sorterat papper, alltså fakturor, kvitton, försäkringsbrev, intyg osv osv. 
Allt började med att sambon skulle ha tag på ett kvitto på ett verktyg som gått sönder! 
Jag höll på leta ihjäl mig!! 
Men Ja jag hittade det tillslut! 
Fyy jag kan verkligen inte hålla ordning bland alla papper!! 
Jag gör några tappra försök ibland men sen kan det ändå plötsligt komma fram en räkning från fyra år tillbaka, herregud vi har till och med flyttat en gång under den tiden!! 

Men jag har ändå jour i helgen, så jag var ändå tvungen att hålla mig hemma!
Så nu gjorde jag iaf en pärm där man bara fyller på eftersom med betalda räkningar och sånt. Och en där jag sätter in kvitton på lite dyrare saker, intyg, lönebesked, försäkringspapper och annat som kan vara bra att veta var det är! 
Nu hoppas jag att jag ska kunna hålla det här ett tag!! 
Men om jag känner mig själv rätt så kommer det vara kaos igen innan sommaren ;)

Bara för att det här inte ska bli ett supermegatråkigt inlägg så bjuder jag på ytterligare en zentangle från igår 
Ett stycke vulkan :) 
Här ser ni också färgen på bordsskivan bättre :) 

Idag har jag inte hunnit rita något.. Än!!
Höll på med lite brandmansplugg innan jag rensade pappren!! 


Nää nu ska jag byta om och dra på gymmet :)

Kommentera

Publiceras ej